Algemene voorwaarden Automatische Kippendeur Opener.
Herroepingsrecht
U heeft het recht uw bestelling tot 14 dagen na ontvangst zonder opgave van reden te annuleren. U heeft na annulering nogmaals 14 dagen om uw product retour te sturen. U krijgt dan het volledige orderbedrag inclusief verzendkosten gecrediteerd. Enkel de verzendkosten voor retour van uw adres naar ons adres zijn voor uw eigen rekening. Indien u gebruik maakt van uw herroepingsrecht, zal het product met alle geleverde toebehoren onbeschadigd en – indien redelijkerwijze mogelijk – in de originele staat en verpakking aan Automatische Kippendeur Opener geretourneerd worden.
Om van dit recht gebruik te maken kunt u het herroepingsrecht-formulier invullen. U kunt dit formulier via e-mail sturen aan info@automatische-kippendeur-opener.nl of per post sturen naar:
Automatische Kippendeur Opener
Visserweert 54
6116 AM Roosteren
Nederland
Wij zullen vervolgens het verschuldigde orderbedrag binnen 14 dagen na aanmelding van uw retour terugstorten mits het product reeds in goede orde retour ontvangen is.
Mocht het product beschadigd of de verpakking meer beschadigd zijn dan nodig is om het product te proberen, dan kunnen we deze waardevermindering van het product aan u doorberekenen. Behandel het product dus met zorg en zorg ervoor dat deze bij een retour goed verpakt is.
Garantie en klachten
Garantie
Consumenten die via de webshop van Automatische Kippendeur Opener een aankoop doen hebben drie jaar garantie na de aankoopdatum van een Kippendeur Opener. Bij een storing binnen deze periode wordt bekeken of de storing aan het apparaat of aan fout gebruik ligt. Ligt de storing aan het apparaat, dan proberen wij de storing via een telefoongesprek of e-mail te verhelpen. Indien nodig zorgen wij ervoor dat u als consument door de technische dienst van Chickenguard Engeland of in het geval van een Nightwatch Chickencare België gebeld wordt om het probleem op te lossen. Als dat niet het gewenste resultaat oplevert, wordt het apparaat gerepareerd of vervangen. U kunt het defecte apparaat dan kosteloos retourneren.
Is de storing aan het apparaat veroorzaakt door fout gebruik, dan vervalt de garantie.
Als u/koper het apparaat retourneert omdat het niet goed functioneert, maar na inspectie en controle blijkt dat het apparaat wel goed functioneert, dan zijn de portokosten van retourzending naar Automatische Kippendeur Opener (betaald door u/koper) en de portokosten voor verzending terug naar u/koper (€ 7,95) geheel voor u/koper. Deze € 7,95 dient u aan ons over te maken voordat wij het apparaat aan u terug sturen.
Op https://automatische-kippendeur-opener.nl/gebruiksaanwijzing/ vind u de gebruiksaanwijzing. Bij het apparaat wordt tevens de originele gebruiksaanwijzing geleverd.
Klachten
We raden u aan om klachten eerst bij ons kenbaar te maken door te mailen naar info@automatische-kippendeur-opener.nl. Wij zijn aangesloten bij WebwinkelKeur en bij klachten die niet in onderling overleg opgelost kunnen worden dient u als consument zich te wenden tot WebwinkelKeur ( www.webwinkelkeur.nl), deze zal gratis bemiddelen. Controleer of deze webwinkel een lopend lidmaatschap heeft via https://www.webwinkelkeur.nl/leden/. Mocht er dan nog niet tot een oplossing gekomen worden, heeft de consument de mogelijkheid om zijn klacht te laten behandelen door de door WebwinkelKeur aangestelde onafhankelijke geschillencommissie, de uitspraak hiervan is bindend en zowel ondernemer als consument stemmen in met deze bindende uitspraak. Aan het voorleggen van een geschil aan deze geschillencommissie zijn kosten verbonden die door de consument betaalt dienen te worden aan de betreffende commissie.
Het kan altijd voorkomen dat er iets niet helemaal gaat zoals gepland. We raden u aan om klachten eerst bij ons kenbaar te maken door te mailen naar info@automatische-kippendeur-opener.nl. Leidt dit niet tot een oplossing, dan is het mogelijk om uw geschil aan te melden voor bemiddeling via WebwinkelKeur via https://www.webwinkelkeur.nl/kennisbank/consumenten/geschil.
Tevens is het voor consumenten in de EU ook mogelijk om klachten aan te melden via het ODR-platform van de Europese Commissie. Dit ODR-platform is te vinden op https://ec.europa.eu/odr. Wanneer uw klacht nog niet elders in behandeling is dan staat het u vrij om uw klacht te deponeren via het platform van de Europese Unie.
Verkeerd bezorgadres doorgegeven
Heeft u per ongeluk een verkeerd bezorgadres doorgegeven? Neem dan zo snel mogelijk contact met ons op. We proberen dan de bestelling nog voor u te wijzigen.
Privacybeleid
Ons privacybeleid is gebaseerd op de algemene verordening gegevens-bescherming (AVG). De AVG, ook wel bekend als de General Data Protection Regulation (GDPR), vervangt vanaf 25 mei 2018 onze Nederlandse privacywet: de Wet bescherming persoonsgegevens (Wbp). De AVG geldt straks voor alle lidstaten van de Europese Unie.
Download ons privacybeleid.
Aankoop verplicht tot betalen
Bij het doen van een aankoop in onze webshop, bevestigd u de aankoop door na het invullen van uw gegevens op de knop ‘Bestelling plaatsen’ te drukken. U bent dan veplicht om te betalen. Wij versturen uw aankoop na het ontvangen van uw betaling, indien mogelijk dezelfde dag. Mocht het door u bestelde product wegens grote vraag tijdelijk niet op voorraad zijn, dan krijgt u hierover bericht. Wij zijn verplicht de aankoop binnen 30 dagen te leveren.
Betalingsmethoden
U kunt betalen via een directe bankoverschrijving, Ideal, PayPal, Bancontact, Creditcard en KBC. Hierbij maken wij deels gebruik van het betaalsysteem Mollie. Bij het ophalen van een product dient u contant betalen.
Verzendkosten
Voor Nederland en België gratis vanaf een aankoopbedrag van €60,-.
Voor Nederland €7,95 bij een aankoopbedrag onder de €60,-.
Voor België €8,95 bij een aankoopbedrag onder de €60,-.
Verborgen kosten
Er zijn geen verborgen kosten.