Garantie en klachten

Garantie
Consumenten die via de webshop van Automatische Kippendeur Opener een aankoop doen hebben tot drie jaar garantie na de aankoopdatum van een Kippendeur Opener. Bij een storing binnen deze periode wordt bekeken of de storing aan het apparaat of aan fout gebruik ligt. Ligt de storing aan het apparaat, dan proberen wij de storing via een telefoongesprek of e-mail te verhelpen. Indien nodig zorgen wij ervoor dat u als consument door de technische dienst van Chickenguard Engeland of in het geval van een Nightwatch Chickencare België gebeld wordt om het probleem op te lossen. Als dat niet het gewenste resultaat oplevert, wordt het apparaat gerepareerd of vervangen. U kunt het defecte apparaat dan kosteloos retourneren. Is de storing aan het apparaat veroorzaakt door fout gebruik, dan vervalt de garantie. Als u/koper het apparaat retourneert omdat het niet goed functioneert, maar na inspectie en controle blijkt dat het apparaat wel goed functioneert, dan zijn de portokosten van retourzending naar Automatische Kippendeur Opener (betaald door u/koper) en de portokosten voor verzending terug naar u/koper (€ 7,95) geheel voor u/koper. Deze € 7,95 dient u aan ons over te maken voordat wij het apparaat aan u terug sturen. Op https://automatische-kippendeur-opener.nl/gebruiksaanwijzing/ vind u de gebruiksaanwijzing. Bij het apparaat wordt tevens de originele gebruiksaanwijzing geleverd.

Klachten
Het kan altijd voorkomen dat er iets niet helemaal gaat zoals gepland. We raden u aan om klachten eerst bij ons kenbaar te maken door te mailen naar info@automatische-kippendeur-opener.nl. Leidt dit niet tot een oplossing, dan is het mogelijk om uw geschil aan te melden voor bemiddeling via WebwinkelKeur via https://www.webwinkelkeur.nl/kennisbank/consumenten/geschil.

Winkelwagen
Scroll naar boven