Garantie en klachten

Garantie
Consumenten die via de webshop van Automatische Kippendeur Opener een aankoop doen hebben drie jaar garantie na de aankoopdatum van een product. Bij een storing binnen deze periode wordt bekeken of de storing aan het apparaat of aan fout gebruik ligt. Ligt de storing aan het apparaat, dan proberen wij de storing via een telefoongesprek of e-mail te verhelpen. Indien nodig zorgen wij ervoor dat u als consument door de technische dienst van Chickenguard Engeland of in het geval van een Nightwatch Chickencare België gebeld wordt om het probleem op te lossen. Als dat niet het gewenste resultaat oplevert, wordt het apparaat gerepareerd of vervangen. U kunt het defecte apparaat dan kosteloos retourneren aan:

Automatische Kippendeur Opener
Visserweert 54
6116 AM Roosteren
Nederland


Let op: Is de storing aan het apparaat veroorzaakt door fout gebruik, dan vervalt de garantie.

Let op: Als u/koper het apparaat retourneert omdat het niet goed functioneert, maar na inspectie en controle blijkt dat het apparaat wel goed functioneert, dan zijn de portokosten van retourzending naar Automatische Kippendeur Opener (betaald door u/koper) en de portokosten voor verzending terug naar u/koper (€ 6,95) geheel voor u/koper. Deze € 6,95 dient u aan ons over te maken voordat wij het apparaat aan u terug sturen.

Op https://automatische-kippendeur-opener.nl/gebruiksaanwijzing/ vind u de gebruiksaanwijzing. Bij het apparaat wordt tevens de originele gebruiksaanwijzing geleverd.

Klachten
We raden u aan om klachten eerst bij ons kenbaar te maken door te mailen naar info@automatische-kippendeur-opener.nl. Vanaf 15 februari 2016 is het voor consumenten in de EU ook mogelijk om klachten aan te melden via het ODR platform van de Europese Commissie. Dit ODR platform is te vinden op http://ec.europa.eu/odr . Wanneer je klacht nog niet elders in behandeling is dan staat het je vrij om je klacht te deponeren via het platform van de Europese Unie.

Verkeerd bezorgadres doorgegeven
Heeft u per ongeluk een verkeerd bezorgadres doorgegeven? Neem dan zo snel mogelijk contact met ons op. We proberen dan de bestelling nog voor u te wijzigen.